آموزش بازار های مالی از 0 تا 100

آموزش بازار های مالی ارز دیجیتال و فارکس

آموزش بازار های مالی از 0 تا 100

آموزش بازار های مالی ارز دیجیتال و فارکس

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه شروع به خواندن قسمتی از آموزش ارز دیجیتال با عنوان معرفی دو ارز دیجیتال (Digital currency)معروف و پرکاربرد بکنید لازم است بدانید که برای سرمایه گذاری موفق و ماندگاری در بازار های مالی باید دوره جامع و کاملی را بگذرانید . دوره ارز دیجیتال تبریز فایننس به شما هم به حضوری در شهر تبریز و به صورت غیرحضوری در تمام شهر های ایران کمک راه شما می باشد.

اما برای افزایش اطلاعات خود این مقاله را نیز مطالعه کنید.

هم اکنون بیش از 3 هزار ارز دیجیتال وجود دارد ولی یکی از مسائل مهم که معروف ترین آن کدام است و کدام ارزش بیشتری دارد مهم است و در این مطلب به دو تا از معروف ترین و پرکاربردترین آن اشاره خواهیم کرد:

 

بیت کوین:

بیت کوین از اولین رمز ارز های نا آشنا بود که سال 2009 توسط تیم ساتوشینا کاموتو معرفی شد و به خاطر ویژگی هایی که داشت اولین ویژگی به خاطر فناوری بلاکچین و بعدی به خاطر یک سری نقاط اقتصادی و مالی که در پدید آمدن این رمز به آن توجه ویژه شد و به مرور زمان با اینکه کم کمک با آن آشنا شدند دارای ارزش بسیار زیادی است .

اوایل هر بیت کوین کمتر از یک سنت بود و اولین معامله که با بیت کوین انجام شده بود سال 2010 که یکی از برنامه نویس های کالوفرنیا با تقریبا 10 هزار عدد بیت کوین 2 عدد پیتزا خرید حالا شما حساب کنید که با قیمت الان بیت کوین چه قیمتی میشود!

اما اگر به بازار ارزش بیت کوین به طور خلاصه اشاره کنیم ارزش فعلی 157 میلیارد دلار می باشد این رقم نسبت به اینکه موضوع جدید و پدیده نوینی است جالب توجه می باشد.

و مهم تر از آن بیت کوین در طول تقریبا 11 سال اخیر توانسته اعتماد مردم را جلب کند .

اتریوم:

دومین رمز ارز که در سال 2013 توسط شخص روسی با نام اتریوم معرفی شد که دومین رمز ارز پرطرفدار است . در ارز های دیجیتال و با بیت کوین یک تفاوت ساختاری کلی دارد و از بلاک چین پیشرفته استفاده شده است و قرار دادهای هوشمند نوشته شده است و زبان برنامه نویسی متفاوت تر از بیت کوین دارد.

اتریوم یک سری اهداف دیگر از بیت کوین دارد . بیت کوین خودش را به عنوان یک ارز و یک سیستم پرداخت نقدی معرفی کرد ولی اتریوم هدفش در این است که خودش را به عنوان یک پلتفرم معرفی کند و اتریوم هم اکنون در ارزش بازار به میزان 18 میلیارد دلار است . و ارز ش بازار تابع ارزش قیمت است و هر چقدر قیمت ها تغییر کند ارزش بازار هم تغییر خواهد یافت.

 

همه این مطالب که در سایت ها و وبلاگ ها می باشد جهت افزایش اطلاعات شما عزیزان می باشد برای ترید مستقل بهتر است در کلاس های جامع دوره ارز دیجیتال شرکت کنید تا نیازی به منابع دیگر نداشته باشید که سردر گم شوید.

  • النا سلیمانی
  • ۰
  • ۰

بیشتر از مردم بعد از ناکامی های بورس ایران برای جبران ضرر های خود به ارز دیجیتال و فارکس روی آورده اند که فارکس همانطور که می دانید به تبادل پول با یکدیگر در این بازار انجام می شود . اگر دوست دارید در این مورد بیشتر مطالعه کنید به لینک مقاله بهترین دوره یادگیری فارکس کلیک کنید.

  • النا سلیمانی
  • ۰
  • ۰

یکی از بازار های مالی جهان که قبل از ارز دیجیتال وجود داشت فارکس (forex)بود و همچنان وجود دارد و خیلی از افراد از این طریق طی مدت کوتاهی پول خود را چند برابر کرده اند و شاید برای شما سوال پیش بیاید . آیا شما هم می توانید در این بازار به موفقیت برسید و طی مدت کوتاهی سرمایه خود را افزایش دهید؟

در جواب باید بگویم برای سرمایه گذاری در هر کسب و کاری نیاز به آموزش و مهارت دارد . بازار های مالی هم از این کسب و کار ها مستثنی نیست و باید چم و خم راه را بلد باشید در غیر این صورت مثل بیشتر افراد که با جوگیری وارد بازار های مالی می شوند و به جای افزایش س-رمایه سرمایه خود را از دست خواهید داد .

امروزه هم که بعد از ناکامی های بورس همه به بازار های مالی مثل فارکس و ارز دیجیتال روی آورده اند پیشنهاد ما در این مسیر در برگزاری بهترین دوره فارکس جامع از 0 تا 100 و دوره ارز دیجیتال و دیگر بازار های مالی مجموعه آکادمی تبریز فایننس به صورت حضوری و آنلاین می باشد که کلاس های انلاین و مجازی قابل شرکت در دوره ها بدون محدودیت مکانی از هر جای ایران که باشید قابل شرکت در دوره ها می باشد و دوره های حضوری در شهر تبریز برگزار می شود.

فارکس چیست؟

  • فارکس مجموعه ای از ارز و مبادلات خارجی است. ارز خارجی فرآیند تبدیل یک ارز به ارز دیگر به دلایل مختلف است.
  • بازار ارز که به عنوان fx یا فارکس شناخته می شود یک بازار جهانی برای مبادله ارز های ملی است.
  • به دلیل گستردگی تجارت ، بازرگانی و مالی در سرتاسر جهان ، بازار های فارکس بزرگترین و نقد شونده ترین بازار های دارایی در جهان هستند.
  • ارز ها در برابر یکدیگر به صورت جفت نرخ مبادله و معامله می شوند . به عنوان مثال EUR/USD یک جفت ارز برای معامله یورو در برابر دلار آمریکا است.

 

  • النا سلیمانی